2014. április 19., szombat

Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra

Fülszöveg:
Holly előre tudta, hogy nincs az a hatalmas óceánjáró, ahol nyugiban átvészelheti a családi karácsonyt. Mert hiába a képeslapra kívánkozó táj, ha ott van két szörnyeteg unokatestvére, akik mindjárt első este kiutálják a közös kabinból. A tengeribeteg Holly így kénytelen beosonni egy vadidegen fürdőszobába, ahonnan kilépve két dologgal néz farkasszemet: a világ legdögösebb pasijával és egy paprikaspray-vel. Kár, hogy ez utóbbit a magát Nicknek nevező srác nem fél használni…Amikor később Holly elhagyná a kabint, legnagyobb megdöbbenésére sikoltozó tinicsajok állják útját. Mert Nick valójában Dominic Wyatt, az őrülten népszerû ReadySet dobosa. Az internetre pillanatok alatt felkerülnek a kettőjükről készült botrányos fotók, amik veszélybe sodorják az együttest. Dominic ezért ráveszi Hollyt, hogy a hajóút idejére játssza el a barátnője szerepét. A kamu kapcsolattal csak-csak megbirkóznak, na de a valódi érzelmekkel…


Nagyon megtetszett Marni Bates stílusa, ezért úgy döntöttem elolvasom másik magyarul megjelent könyvét :)

Ezúttal pont fordítva vagyok a borítóval, mint a Segítség, Youtube-sztár lettemnél. Ugyanis a háttért el tudom tenni valahova: elvégre a történet karácsonykor játszódik, és mellesleg Holly karácsonyi születésű. De a videóablak meg a LOL abszolút nem ide való. A videóablak tartalma más tészta, az például szerintem aranyos.

A szereplőket bírtam, és nagyon örültem neki, hogy valamilyen szinten megint összefutottunk Mackenzievel és Coreyval.
Holly belevaló csaj, meg tud állni a saját lábán. Realista szereplő, átlátja a dolgokat, igaz, akkor is az elképzelhetőbbet képzeli bele Nick gesztusaiba, amikor az tényleg nem a sajtó miatt van... Na meg volt néhány (rengeteg) vicces beszólása.
Nick, vagyis Dominic, jó fej srác, bírtam a humorát, a beszólásait. Dobos, aki az együttes nyilvánosságában (sajtó, interjúk, satöbbi) háttérbe szorul, Chrisszel együtt. Megpróbálkozik olyasmivel, amit eddig nem csinált, mert nem ez volt a feladata: dalt ír. Nagyon kiváncsi lettem volna a dal sorsára, hogy kiadják-e vagy sem, de sajna ezt nem tudjuk meg.
Jen, mint szereplő és legjobb barátnő eléggé hajaz Mackenzie Jane-ére, de hogy úgy fogalmazzak, sokkal legjobb barátnősebb. Ahhoz képest, hogy személyesen szinte nem is találkozunk vele (kivéve "emberrablás"), sokkal többet szerepelt, mint Jane. Nagyon tetszett, hogy Holly vagy egy eszelősen vidám pillanatában vagy pedig egy szerelmes regénnyel a kezében írja le.
Az undok ikerpárt ki nem állhattam, a zsarnok kis dögök.

A történet aranyos, szórakoztató, és (számomra) megunhatatlan. Néhány jelenetet ötször egymásután olvastam újra, mert annyira hű de jó volt. Sokat vigyorogtam, sokat nevettem, igaz, sokkal kevesebbet, mint a Segítség, Youtube-sztár lettemben. Minden esetre valószínű, hogy újra fogom olvasni valamikor.
Marni Bates előzőleg értékelt könyvében is fontos szerepet játszott a ReadySet, és most ez a könyv után bevallom, örültem neki, hogy Mackenzie nem egy bandataggal jött össze, hanem Coreynak lett szerelmi kapcsolata a frontemberrel. Ebben a kötetben tovább mesélték nekünk az együttes tagjainak szerelmi életét. Tim és Dominic kipipálva. Gyerünk Marni, írj Chrisről is! :)

Borító: 5/3
Szereplők: 5/5
Történet: 5/5    
Összesen: 15/13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése